Dažniausiai užduodami klausimai

  • Kuo virtualus asistentas pranašesnis už įmonės darbuotoją?
  • Rasti tinkamą asistentą – sudėtingas ir ilgas procesas. Mūsų asistentai yra kruopščiai atrinkti ir patikrinti. Taip pat esame lankstūs ir greiti. Pradėti bendradarbiauti galime daug greičiau, lyginant su samdomo darbuotojo paieškos, atrankos, įdarbinimo ir apmokymo procesu. Darbui netaikome jokių ilgalaikių įsipareigojimų, padedame sutaupyti. Dirbame „vieno langelio“ principu, tad jei jums prireiktų konkrečios srities specialisto, pasiūlysime tinkamiausią kandidatą.
  • Kokioms užduotims atlikti tinka virtualaus asistento paslauga?
  • Nepriklausomai nuo industrijos, įmonės dydžio ar veikimo modelio, kiekviename versle dalis operacijų ar funkcijų atliekama kompiuteriu. Tad praktiškai visus darbus, kuriuos atliekate virtualiai, gali atlikti mūsų virtualus asistentas. Galbūt jums nebeužtenka laiko einamiesiems darbams? Trūksta komandos narių? Galbūt pasiekėte lubas ir verslas nebeauga? Padėsime išspręsti visas šias problemas.
  • Iki šiol neteko dirbti su virtualiu asistentu. Ar padėsite įsisavinti nuotolinio darbo principus?
  • Žinoma, padėsime įsisavinti nuotolinio darbo principus ir apmokysime naudotis reikiamomis programomis bei platformomis. Jei reikės, dalį jūsų procesų skaitmenizuosime ir automatizuosime.
  • Kaip pradėti naudotis jūsų paslauga?
  • Užpildykite užklausos formą ir mes su jumis susisieksime. Aptarę jūsų poreikį, atsiųsime išsamesnį klausimyną, kuris padės pasirinkti tinkamą valandų kiekį ir asistentą. Patvirtinę bendradarbiavimo gaires, galėsite pradėti deleguoti darbus.
  • Kaip veikia valandinių paketų sistema?
  • Galite rinktis vieną iš mokėjimų planų, į kurį įeina tam tikras valandų skaičius per mėnesį. Minimalus planas yra 10 val., maksimalus – 40 val. Prieš pradėdami deleguoti darbus, aptarę jūsų poreikį įsivertiname, kiek virtualaus asistento valandų jums galėtų reikėti. Jei iš anksto įsivertinti poreikį sunku, siūlome pradėti nuo minimalaus plano, o po pirmojo mėnesio pakeisti į tinkamiausią. Jei mėnesio eigoje pritrūkstate valandų, galime pasiūlyti jų papildomai, valandas apmokestinsime pagal faktą. Bet kuriuo metu planus galima didinti, mažinti ir apskritai atsisakyti.
  • Kaip nuspręsti (žinoti), kiek valandų per mėnesį man reikės?
  • Pokalbio metu padėsime įsivertinti, kiek laiko gali reikėti atitinkamoms užduotims atlikti. Kadangi deleguosite savo ar komandos narių jau atliekamas užduotis, galėsite remtis asmenine patirtimi. Kitas variantas – kurį laiką sekti savo atliekamas užduotis, kurias ketinate deleguoti – tokiu būdu sužinosite, kiek laiko skiriate joms atlikti. Vis dėlto jeigu poreikis prieš pradedant bendradarbiauti neaiškus, siūlome pradėti nuo minimalaus valandų plano ir po pirmojo mėnesio planą koreguoti pagal realų poreikį.
  • Kokias užduotis asistentas gali atlikti?
  • Mūsų asistentai gali pasirūpinti visomis svarbiausiomis verslo užduotimis: kasdienių darbų administravimu, klientų aptarnavimu, finansų valdymu, operacijų organizavimu ir įgyvendinimu, rinkodara ir kitomis specializuotomis užduotimis – praktiškai viskuo, ką galima atlikti nuotoliniu būdu (virtualiai).
  • Kokių užduočių asistentas negali atlikti?
  • Asistentas negali atlikti fizinių užduočių (pvz., nupirkti ir atnešti kavos) arba tokių, kurios yra už asistento kompetencijos bei žinojimo ribų (pvz., teisinės paslaugos). Taip pat tokių, kurias turėtų atlikti įmonės vadovų komanda (pvz., tiesioginiai pardavimai, santykiai su investuotojais, krizių valdymas ir pan.)
  • Koks asistento darbo laikas?
  • Asistentai dirba standartinėmis darbo valandomis (9–17 val.) nuo pirmadienio iki penktadienio. Darbo metu į užklausas asistentai atsako per 3 valandas. Užklausas jiems išsiųsti galite ir ne darbo valandomis, į jas bus atsakyta artimiausią darbo dieną.
  • Kokiu būdu galėsiu bendrauti su asistentu?
  • Su asistentu galėsite bendrauti jums patogiausiu būdu: el. paštu, telefonu arba susirašinėjimo programėlėmis (platformomis).
  • Ar yra galimybė paslaugą išbandyti nemokamai?
  • Kadangi paslaugą teikiame be ilgalaikio įsipareigojimo, neradę tarpusavio ryšio su asistentu ar likę nepatenkinti dėl paslaugos, sutartį galėsite nutraukti bet kuriuo metu prieš tai apmokėję už faktiškai išdirbtas valandas. Taip pat pirmąjį mėnesį visuomet siūlome pradėti nuo minimalaus plano, kad išlaidos nebūtų itin didelės.
  • Ar visos užduotys apmokestinamos vienodai?
  • Dažniausiai atliekamos, kasdienės užduotys (tarkime, el. pašto dėžutės organizavimas ar klientų aptarnavimas) yra apmokestinamos vienodai, bet jeigu reikalinga specializuota pagalba, pavyzdžiui, dizainerio ar programuotojo, jų paslauga apmokestinama pagal atskirą kainodarą.
  • Ką daryti, jeigu mėnesio eigoje išnaudoju turimas valandas?
  • Jeigu mėnesio eigoje pritrūkote valandų ir pageidaujate jų gauti daugiau, yra galimybė nusipirkti papildomai minimalų paketą arba tiesiog stabdyti darbus išnaudojus einamąsias valandas.
  • Ar per mėnesį neišnaudotos valandos perkeliamos į kitą mėnesį?
  • Ne, valandos nėra perkeliamos į kitą mėnesį, bet yra tam tikrų išimčių, kurios aptariamos per asmeninį pokalbį.
  • Kaip jūs užtikrinate informacijos konfidencialumą?
  • Visi mūsų asistentai pasirašo konfidencialumo sutartį. Informacijos neatskleidimo sutartis apima visus duomenis, kuriuos asistentas iš jūsų gauna. Be to, taikome visas mums žinomas praktikas, kad saugiai valdytume jūsų duomenis: naudojame slaptažodžių tvarkykles, saugiam naršymui – VPN (angl. virtual private network), failų talpinimą debesyje ir kitas programas.
  • Kaip asistentas seka išdirbtas valandas?
  • Asistentas išdirbtas valandas seka specialioje programoje, prie kurios svečio teisėmis prisijungti galėsite ir jūs – tokiu būdu bet kuriuo metu matysite išnaudotą laiką. Praėjus mėnesiui, gausite ataskaitą apie išdirbtas valandas bei konkrečias užduotis, kas buvo atlikta.
  • Ar mano asistentas gali atsakyti į telefono skambučius?
  • Asistentas gali atsakyti į iš anksto suplanuotus skambučius arba pats atlikti skambutį, bet negali atlikti skambučių centro funkcijos, nes vienu metu gali dirbti su keliais klientais, todėl vienu metu negalės atsiliepti į kelis skambučius.
  • Ar asistento pagalba gali naudotis mano komandos nariai?
  • Taip, gali, bet tokiu atveju turėtumėte rinktis maksimalų valandų planą.
Meniu